sobota, 5 grudnia 2015

Bohaterowie

Lily Collins- szesnastoletnia mieszkanka Los Angeles. Ma przyjaciół bez których nie wyobraża sobie życia.


Ariana Grande- szesnastoletnia mieszkanka Los Angeles. Najlepsza przyjaciółka Lily i Beau.


Beau Brown- szesnastoletni mieszkaniec Los Angeles. Najlepszy przyjaciel Lily i Ariany.

Luke Brooks- siedemnastoletni mieszkaniec Los Angeles. Uważany za najgroźniejszego chłopaka w tym mieście.


Jai Brooks- siedemnastoletni mieszkaniec Los Angeles. Jest bratem bliźniakiem Luke'ya. W przeciwieństwie do brata jest przyjazny i nie ma problemów z prawem.

__________________________________________________________________________________

Hejka! Postanowiłam zacząć prowadzić bloga zupełnie od nowa. Chcę poprawić swoje niedoróbki z których nie byłam zadowolona. Mam nadzieję, że uda mi się tego dokonać :D 

Tymczasem przedstawiam Wam bohaterów mojego opowiadania! 

Zapraszam do czytania oraz komentowania :* 

Post pojawi się niebawem! 

Do napisania :D




3 komentarze:

  1. Dziewczyno!
    Czy ty mnie chcesz dobić???
    Pisałaś bombowe opowiadanko! Ale to Twoja decyzja ;)
    Czekam zatem na nowość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ehhh. wiem że nie komentowałam, ale czytałam XD
    miałam trochę dramę i przerwę i licze na kolejne rozdziały, a tu niespodzianka <3
    mam nadzieję, że będą nawet lepsze, choć tamte i tak były niesamowite <3

    ps. zapraszam do siebie :*
    też zaczęłam od nowa ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ehhh. wiem że nie komentowałam, ale czytałam XD
    miałam trochę dramę i przerwę i licze na kolejne rozdziały, a tu niespodzianka <3
    mam nadzieję, że będą nawet lepsze, choć tamte i tak były niesamowite <3

    ps. zapraszam do siebie :*
    też zaczęłam od nowa ;*

    OdpowiedzUsuń